Language: English Español
Toggle Content Community Forums
Toggle Content Fotos / Pics

Hotel Bosquemar en O Grove - Pontevedra ✈️ Forum Accommodations and Restaurants ✈️ p99 ✈️


Forum of Accommodations and Restaurants  Forum of Accommodations and Restaurants: Forum with offers of accommodation. Hotels, private homes, cottages, sites that offer accommodation, or accommodation seekers, etc and commercial offers about restaurants and bars.
Page 1 of 1 - Topic with 2 messages and 856 views
Last Post:
Author Message
Waiting Links Post subject: Re: Hotel recomendable Rias Baixas  Posted: Reply with quote

DavidSocialtur
New Traveller

New Traveller
Joined:
27-01-2017

Posts: 2

Votes: 0 👍
Alik wrote:
migatasellamalola wrote:
Alguien me podria ayudar? Busco un hotel en la recta de La lanzada, entre O grove y Portonovo. Gracias de antemano

Hotel Samar... Más cerca de La Lanzada es imposible Wink

Hola BELENCHAPA yo te recomendaría Hotel BosqueMar, en O Grove, esta al lado de la playa y estuve las vacaciones pasadas. Está genial y el personal es de lo más amable

Un saludo

David
Back to top Hola BELENCHAPA yo te recomendaría Hotel BosqueMar, en O Grove , esta al lado de la playa y estuve las vacaciones pasadas. Está genial y... DavidSocialtur Share:
Waiting Links Post subject: Re: Hotel Bosquemar en O Grove - Pontevedra  Posted: Reply with quote

Lecrín
Admin

Admin
Joined:
02-02-2009

Posts: 24762
Visit poster's website
Votes: 0 👍
@DavidSocialtur de nuevo traslado tu recomendación al foro comercial y reitero lo que te dijo mi compañero en la primera ocasión.
Son dos de dos mensajes para recomendar alojamientos sin trayectoria que sirva de aval.
_________________
Todos somos ignorantes, solo que de distintas cosas. Albert Einstein.
Back to top @DavidSocialtur de nuevo traslado tu recomendación al foro comercial y reitero lo que te dijo mi compañero en la primera ocasión. Son dos... Lecrín Read My Blog(4 Blogs) 46 Photos Share:
Display posts from previous:   

All times are GMT + 1 Hour
RSS: Forum Accommodations and Restaurants RSS - Last Messages

All the content and photo-galleries in this Portal are property of LosViajeros.com or our Users. Aviso Legal - Privacidad - Publicidad
Nosotros en Redes Sociales: Pag. de Facebook Twitter instagram Canal de Youtube