Language: English Español
Toggle Content Community Forums
Toggle Content Fotos / Pics

Hotel Hotel Dreams Macao Beach Punta Cana. República Dominicana ✈️ Forum for Travellers ✈️ p88 ✈️


Forum of Punta Cana and the Dominican Republic  Forum of Punta Cana and the Dominican Republic: Forum of Punta Cana, to share experiences on the beaches, excursions, hotels, general information about Punta Cana, Bavaro, Isla Saona main ... tourist attractions and contact with other travelers.
Page 1 of 1 - Topic with 5 messages and 1857 views
Last Post:
Author Message
Waiting Links Post subject: Re: Hotel Dreams Macao Beach Punta Cana Resort & Spa  Posted: Reply with quote

Spainsun
Site Admin

Site Admin
Joined:
29-09-2002

Posts: 92248
Visit poster's website ICQ Number AIM Address
Votes: 0 👍
Modificamos el titulo del hilo y anteponemos una introducción sobre este nuevo hotel.
Gracias por vuestras aportaciones y esperamos vuestras experiencias a la vuelta. Amistad
_________________
Nuestro idioma ha tardado 12 siglos en llegar hasta su forma actual... por favor, cuídalo.
Back to top Modificamos el titulo del hilo y anteponemos una introducción sobre este nuevo hotel. Gracias por vuestras aportaciones y esperamos... Spainsun Read My Blog(7 Blogs) 1776 Photos Share:
Waiting Links Post subject: Re: Hotel Dreams Macao Beach Punta Cana Resort & Spa  Posted: Reply with quote

Rulo3680
Travel Addict

Travel Addict
Joined:
24-03-2017

Posts: 47

Votes: 0 👍
Frank ya me contaras que tal esta porque para un futuro, espero no muy lejano si me puede interesar porque aunque soy muy fans de Palladium según me dijeron en la agencia este debe estar mejor
Back to top Frank ya me contaras que tal esta porque para un futuro, espero no muy lejano si me puede interesar porque aunque soy muy fans de... Rulo3680 Share:
Display posts from previous:   

All times are GMT + 1 Hour
RSS: Forum Punta Cana and the Dominican Republic RSS - Last Messages

All the content and photo-galleries in this Portal are property of LosViajeros.com or our Users. Aviso Legal - Privacidad - Publicidad
Nosotros en Redes Sociales: Pag. de Facebook Twitter instagram Canal de Youtube