Language: English Español
Toggle Content Community Forums
Toggle Content Fotos / Pics

Information Grupo Four Seasons Hotels and Resorts ✈️ Forum Agencies and Search engines ✈️


Forum of Agencies and Search engines  Forum of Agencies and Search engines: A forum to discuss travel experiences and consult on package tours and tours of Wholesalers, Tour Operators or Agencies. Also on search engines for flights, hotels , etc. or commercial web pages, but always from the viewpoint of the traveler. No site promotion.
Page 1 of 1 - Topic with 1 messages and 848 views
Last Post:
Author Message
Waiting Links Post subject: Grupo Four Seasons Hotels and Resorts  Posted: Reply with quote

Harck
Super Expert

Super Expert
Joined:
09-08-2007

Posts: 791

Votes: 0 👍
Estoy interesado en algún Four Seasons, y tengo una cuestión sobre este grupo, parece que no todos los hoteles de este grupo salen en su web oficial, solo algunos, y es que parece ser que también es un poco como franquicias, ellos tienen sus propios hoteles, dirigidos por ellos, pero también venden los derechos a ciertos grupos hoteleros para que gestionen sus hoteles con dicho nombre de Four Seasons. ¿ Alguien sabe algo sobre ello ?

Es más que nada para saber diferencias que pudiera ver entre ellos, si todos de iguak forma siguen el mismo estandarte de calidad, etc y ya como simple curiosidad jaja.
Back to top Estoy interesado en algún Four Seasons, y tengo una cuestión sobre este grupo, parece que no todos los hoteles de este grupo salen en su... Harck Share:
Display posts from previous:   

All times are GMT + 1 Hour
RSS: Forum Agencies and Search engines RSS - Last Messages

All the content and photo-galleries in this Portal are property of LosViajeros.com or our Users. Aviso Legal - Privacidad - Publicidad
Nosotros en Redes Sociales: Pag. de Facebook Twitter instagram Canal de Youtube