AVM Venezia Official APP enables purchase and validation of local ACTV public transport tickets, payments for the parking in the Municipality of Venice “Parcheggia Venezia” (blue stripes), consultation of news related to ACTV services and the verification and planning of timetables and routes with the “Calculate route” and “Search timetables at Stops”.
Other features will be included in future versions.
NEWS OF OCTOBER 2017
New section PARKING to pay parking in the Municipality of Venice “Blu stripes”
New function “Calculate route” (trip planner)
New function “Top up credit” (e-Purse)
New graphics
HOW TO CREATE A USER'S ACCOUNT
During your first access, you will be asked to create a user's account which will be kept open for further accesses, unless you do not log-out by using the appropriate function located at the top right. You will receive a confirmation by email and a sms containing a pin to enter to complete the registration. If during registration you have not received the activation code via SMS, within a few minutes it will be sent to the email address entered (check in all the folders of your email client).
Otherwise, report it by clicking HERE
TOP UP CREDIT +++NEWS+++
It is possible to top up your credit through the "Electronic Purse" function present in the App for the purchase of all types of travel tickets or paid parking services. To access the charging section, from the Home Page, click the profile icon at the top right of the screen and then on "recharge" by choosing the desired amount and the desired charging method. By selecting the payment method, credit card, you will be redirected to the credit card management section to complete the top-up process.
It’s now possible to top up your credit directly from a tobacconist of the PuntoLIS network (serviziweb.tabaccai.it/ .../home.aspx) making the recharge operation even more immediate and easy to use.
Discover the PUNTOLIS tobacconist closest to you by clicking HERE. It will be sufficient to choose the amount of the recharge, select "PUNTO LIS" as the payment method and show the code to the retailer, finally paying the due via POS or cash directly to the merchant (it is recommended before checking the accuracy of the information reported in the receipt or in the email received.
ATTENTION: make sure that the browser of your device has cookies enabled, otherwise the operation will not be successful.
ACTV PUBLIC TRANSPORT
Section enabling purchase and validation of Actv public transport tickets and providing information about transport travel solution.
REGISTRATION OF VENEZIA UNICA CARD
To register your Venezia Unica card, you have to select from the main menu “Buy Tickets Actv”, then “Tickets for Venezia Unica card holder”. Enter identification data required and confirm it to complete the registration.
PURCHASING ACTV TICKET
From the main menu select “Buy Actv Tickets”, hence there is the list of purchasable ordinary tickets and two other options:
“Tickets for Venezia Unica card holder” to proceed with the purchase of season tickets or tickets reserved to Venezia Unica card holders.
“Buy a ticket from the travel solution” to proceed with the purchase of extra... Leer más ...
@santi1966 te quería preguntar ya que has estado hace poco por allí, si cuando pasaste a Esuatini, al volver a entrar a Sudáfrica te pidieron PCR.
Es que ayer mirando la página de la embajada pone que para entrar a Sudáfrica desde Esuatini necesitas PCR, incluso indica los laboratorios. Yo creo que eso está anticuado pero me quedé🤨
En el enlace que has puesto pone: En la frontera, todos los viajeros deberán tener una prueba PCR negativa realizada 72 horas antes o un certificado de vacunación con la pauta completa.
O sea, con el certificado de vacunación debería ser suficiente. O eso espero, yo creo que voy antes que tu
Para entrar en Esuatini. Pero fíjate lo que pone para salir a Sudáfrica. De todas formas creo que no lo estan aplicando. Ya nos diran quien vaya. O solo es para los que viven en Esuatini. No sé la verdad. Me quede extrañada .
Para salir de Esuatini y entrar bien en Sudáfrica o en Mozambique, también es necesario un PCR COVID negativo.
Los test en Esuatini se pueden realizarse en los siguientes laboratorios privados:
Como de BudgetAir no tengo noticias, he llamado a Aeroflot y me han dicho que han habilitado un canal para solicitar reembolsos. Me han dicho que de esta manera te saltas a la agencia. Yo lo acabo de hacer, a ver si sirve de algo.
Te metes en la web de aeroflot, pulsas arriba a la derecha en un icono de un sobre y entras en la sección de Feedback (hay que hacerlo en inglés sí o sí), y creas una incidencia (Create Request) con la categoría Ticket > Ticket return (2º opción).
A ver si hay suerte...
Muchas gracias por decirlo Xorrta
Voy a ver si puedo hacerlo
Una consulta, haciendolo de esta manera, Aeroflot devolveria el importe del vuelo en su totalidad? o solo la parte sin los gastos de la agencia?
Finalmente esta semana nos ha contestado Aeroflot, ofreciendonos el Voucher de 3 años de validez, la posibilidad de cambiar fechas de los vuelos, y entendemos que también la posibilidad del reembolso del dinero, no? A ver si lo conseguimos.
"Dear Client,
We apologize for the delay in answering your e-mail.
We are currently experiencing an extremely high volume of e-mail requests, preventing us from responding within our normal standards. In this regard, the processing time of your appeal has been increased.
Upon your request we inform you that the ticket can be refunded.
We would like to inform you that Aeroflot offers passengers a new ticket compensation tool in the form of Voucher, which can be used when paying for company services within three years for the purchase of tickets in any direction.
We draw your attention to the fact that that the issued Voucher cannot be cancelled.
The Voucher can be obtained by any passenger of Aeroflot flight, regardless of the place of ticket purchasing.
In case your carriage falls under the restrictions of the country of departure, destination or transfer (prohibition of entry, exit or transit, cancellation of visa-free entry or cancellation of previously issued visas) or your flight is canceled, you will receive a full refund. In all other cases, the refund will be made according to the fare application rules.
If you decide to reissue the ticket, you will be able to double exchange without penalties and without taking into account the number of exchanges made earlier www.aeroflot.ru/ ...dLocale=ru.
To continue serving of this request, please copy the full text of the conversation in the field «Text of message» of the feedback service and ask your question.
Filling out all the fields in the form will help us to get in touch with you in a minimum amount of time.
Cuáles son las 68 aerolíneas que operan aviones Boeing 737 MAX como los que se accidentaron en Etiopía e Indonesia
Compañías en todo el mundo utilizan el moderno modelo lanzado en 2017 que ya tuvo dos trágicos incidentes.
En América Latina, hay cuatro empresas que utilizan las versiones MAX 8 y MAX 9.
Hasta el momento China e Indonesia han prohibido los vuelos del modelo de aeronave y un total de 11 empresas han tomado la misma decisión.
En América Latina el avión es utilizado por al menos cuatro líneas aéreas, de acuerdo a información oficial de las respectivas compañías.
Aerolíneas Argentinas cuenta con 5 unidades del MAX 8, Aeromexico con 6 unidades del MAX 8, la panameña Copa Airlines tiene 3 unidades del MAX 9 y la brasileña Gol Linhas Aereas mantiene 6 unidades del MAX 8 en su flota.
Mientras que en Europa Air Italy, Iceland Air y RyanAir están entre sus usuarios, en tanto America Airlines, United Airlines, Southwest Airlines y Air Canada lo operan en Norteamérica, entre otras.
De hecho, China ordenó este lunes a las aerolíneas nacionales suspender a partir de las 18:00 (hora local) las operaciones comerciales de sus Boeing 737 MAX 8, aludiendo al accidente del domingo
Un total de diez líneas aéreas chinas vuelan el 737 MAX, de acuerdo a Boeing: 9 Air, Shandong Airlines, ICBC Leasing, Xiamen Airlines, Hainan Airlines, Air China, China Eastern, Shenzhen, Okay Airways y China Southern.
Indonesia también prohibió el vuelo de los 737 MAX en sus aerolíneas locales, Lion Air y Garuda, y por su parte también Cayman Airways y Ehtiopian Airlines cancelaron sus vuelos hasta concretar inspecciones.
En total 15 aerolíneas han limitado a tierra a sus aeronaves de este tipo, que suman cerca de 100 o casi un tercio del total en operaciones.
A continuación, la lista completa de las 68 aerolíneas que han recibido o están próximos a recibir sus 737 MAX, según la empresa Boeing:
AerCap
Aerolineas Argentinas
Aeromexico
Air Canada
Air China
Air Europa
Air Lease Corporation
Air Niugini
Air Peace
ALAFCO
Alaska Airlines
American Airlines
Arik Air
Aviation Capital Group
Avolon
Azerbaijan
Blue Air
BOC Aviation
CALC
CDB Aviation
China Eastern Airlines
China Southern Airlines
CIT Aerospace
Comair Limited
Copa Airlines
Corendon Airlines
Donghai Airlines
Eastern Air Lines
Enter Air
Ethiopian Airlines
flydubai
Garuda Indonesia
GE Capital Aviation Services
GOL Airlines
Hainan Airlines
ICBC Leasing
Icelandair
Jet Airways
Jetlines
Korean Air
LOT Polish Airlines
Lion Air
Malaysia Airlines
Mauritania Airlines
Neos
Nok Air
Norwegian Air Shuttle
Okay Airways
Oman Air
Primera Air
Qatar Airways
Ruili Airlines
Ryanair
Shandong Airlines
SilkAir
SMBC Aviation Capital
Southwest Airlines
SpiceJet
Sriwijaya Air
SunExpress
Travel Service
TUI Group
Turkish Airlines
United Airlines
VietJet Aviation
Virgin Australia
WestJet
Xiamen Airlines
asd
En este menaje que puso Carolco no aparece Ukranian airlines
Cuáles son las 68 aerolíneas que operan aviones Boeing 737 MAX como los que se accidentaron en Etiopía e Indonesia
Compañías en todo el mundo utilizan el moderno modelo lanzado en 2017 que ya tuvo dos trágicos incidentes.
En América Latina, hay cuatro empresas que utilizan las versiones MAX 8 y MAX 9.
Hasta el momento China e Indonesia han prohibido los vuelos del modelo de aeronave y un total de 11 empresas han tomado la misma decisión.
En América Latina el avión es utilizado por al menos cuatro líneas aéreas, de acuerdo a información oficial de las respectivas compañías.
Aerolíneas Argentinas cuenta con 5 unidades del MAX 8, Aeromexico con 6 unidades del MAX 8, la panameña Copa Airlines tiene 3 unidades del MAX 9 y la brasileña Gol Linhas Aereas mantiene 6 unidades del MAX 8 en su flota.
Mientras que en Europa Air Italy, Iceland Air y RyanAir están entre sus usuarios, en tanto America Airlines, United Airlines, Southwest Airlines y Air Canada lo operan en Norteamérica, entre otras.
De hecho, China ordenó este lunes a las aerolíneas nacionales suspender a partir de las 18:00 (hora local) las operaciones comerciales de sus Boeing 737 MAX 8, aludiendo al accidente del domingo
Un total de diez líneas aéreas chinas vuelan el 737 MAX, de acuerdo a Boeing: 9 Air, Shandong Airlines, ICBC Leasing, Xiamen Airlines, Hainan Airlines, Air China, China Eastern, Shenzhen, Okay Airways y China Southern.
Indonesia también prohibió el vuelo de los 737 MAX en sus aerolíneas locales, Lion Air y Garuda, y por su parte también Cayman Airways y Ehtiopian Airlines cancelaron sus vuelos hasta concretar inspecciones.
En total 15 aerolíneas han limitado a tierra a sus aeronaves de este tipo, que suman cerca de 100 o casi un tercio del total en operaciones.
A continuación, la lista completa de las 68 aerolíneas que han recibido o están próximos a recibir sus 737 MAX, según la empresa Boeing:
AerCap
Aerolineas Argentinas
Aeromexico
Air Canada
Air China
Air Europa
Air Lease Corporation
Air Niugini
Air Peace
ALAFCO
Alaska Airlines
American Airlines
Arik Air
Aviation Capital Group
Avolon
Azerbaijan
Blue Air
BOC Aviation
CALC
CDB Aviation
China Eastern Airlines
China Southern Airlines
CIT Aerospace
Comair Limited
Copa Airlines
Corendon Airlines
Donghai Airlines
Eastern Air Lines
Enter Air
Ethiopian Airlines
flydubai
Garuda Indonesia
GE Capital Aviation Services
GOL Airlines
Hainan Airlines
ICBC Leasing
Icelandair
Jet Airways
Jetlines
Korean Air
LOT Polish Airlines
Lion Air
Malaysia Airlines
Mauritania Airlines
Neos
Nok Air
Norwegian Air Shuttle
Okay Airways
Oman Air
Primera Air
Qatar Airways
Ruili Airlines
Ryanair
Shandong Airlines
SilkAir
SMBC Aviation Capital
Southwest Airlines
SpiceJet
Sriwijaya Air
SunExpress
Travel Service
TUI Group
Turkish Airlines
United Airlines
VietJet Aviation
Virgin Australia
WestJet
Xiamen Airlines
asd
según leo el avión accidentado era un Max 8,Ryanair no tiene ninguno operando actualmente, aunque si pedidos.
Cuáles son las 68 aerolíneas que operan aviones Boeing 737 MAX como los que se accidentaron en Etiopía e Indonesia
Compañías en todo el mundo utilizan el moderno modelo lanzado en 2017 que ya tuvo dos trágicos incidentes.
En América Latina, hay cuatro empresas que utilizan las versiones MAX 8 y MAX 9.
Hasta el momento China e Indonesia han prohibido los vuelos del modelo de aeronave y un total de 11 empresas han tomado la misma decisión.
En América Latina el avión es utilizado por al menos cuatro líneas aéreas, de acuerdo a información oficial de las respectivas compañías.
Aerolíneas Argentinas cuenta con 5 unidades del MAX 8, Aeromexico con 6 unidades del MAX 8, la panameña Copa Airlines tiene 3 unidades del MAX 9 y la brasileña Gol Linhas Aereas mantiene 6 unidades del MAX 8 en su flota.
Mientras que en Europa Air Italy, Iceland Air y RyanAir están entre sus usuarios, en tanto America Airlines, United Airlines, Southwest Airlines y Air Canada lo operan en Norteamérica, entre otras.
De hecho, China ordenó este lunes a las aerolíneas nacionales suspender a partir de las 18:00 (hora local) las operaciones comerciales de sus Boeing 737 MAX 8, aludiendo al accidente del domingo
Un total de diez líneas aéreas chinas vuelan el 737 MAX, de acuerdo a Boeing: 9 Air, Shandong Airlines, ICBC Leasing, Xiamen Airlines, Hainan Airlines, Air China, China Eastern, Shenzhen, Okay Airways y China Southern.
Indonesia también prohibió el vuelo de los 737 MAX en sus aerolíneas locales, Lion Air y Garuda, y por su parte también Cayman Airways y Ehtiopian Airlines cancelaron sus vuelos hasta concretar inspecciones.
En total 15 aerolíneas han limitado a tierra a sus aeronaves de este tipo, que suman cerca de 100 o casi un tercio del total en operaciones.
A continuación, la lista completa de las 68 aerolíneas que han recibido o están próximos a recibir sus 737 MAX, según la empresa Boeing:
AerCap
Aerolineas Argentinas
Aeromexico
Air Canada
Air China
Air Europa
Air Lease Corporation
Air Niugini
Air Peace
ALAFCO
Alaska Airlines
American Airlines
Arik Air
Aviation Capital Group
Avolon
Azerbaijan
Blue Air
BOC Aviation
CALC
CDB Aviation
China Eastern Airlines
China Southern Airlines
CIT Aerospace
Comair Limited
Copa Airlines
Corendon Airlines
Donghai Airlines
Eastern Air Lines
Enter Air
Ethiopian Airlines
flydubai
Garuda Indonesia
GE Capital Aviation Services
GOL Airlines
Hainan Airlines
ICBC Leasing
Icelandair
Jet Airways
Jetlines
Korean Air
LOT Polish Airlines
Lion Air
Malaysia Airlines
Mauritania Airlines
Neos
Nok Air
Norwegian Air Shuttle
Okay Airways
Oman Air
Primera Air
Qatar Airways
Ruili Airlines
Ryanair
Shandong Airlines
SilkAir
SMBC Aviation Capital
Southwest Airlines
SpiceJet
Sriwijaya Air
SunExpress
Travel Service
TUI Group
Turkish Airlines
United Airlines
VietJet Aviation
Virgin Australia
WestJet
Xiamen Airlines
asd
Gracias por la información, menuda lista de aerolíneas
Al final unos por viejos y otros por demasiado nuevos.
Cuáles son las 68 aerolíneas que operan aviones Boeing 737 MAX como los que se accidentaron en Etiopía e Indonesia
Compañías en todo el mundo utilizan el moderno modelo lanzado en 2017 que ya tuvo dos trágicos incidentes.
En América Latina, hay cuatro empresas que utilizan las versiones MAX 8 y MAX 9.
Hasta el momento China e Indonesia han prohibido los vuelos del modelo de aeronave y un total de 11 empresas han tomado la misma decisión.
En América Latina el avión es utilizado por al menos cuatro líneas aéreas, de acuerdo a información oficial de las respectivas compañías.
Aerolíneas Argentinas cuenta con 5 unidades del MAX 8, Aeromexico con 6 unidades del MAX 8, la panameña Copa Airlines tiene 3 unidades del MAX 9 y la brasileña Gol Linhas Aereas mantiene 6 unidades del MAX 8 en su flota.
Mientras que en Europa Air Italy, Iceland Air y RyanAir están entre sus usuarios, en tanto America Airlines, United Airlines, Southwest Airlines y Air Canada lo operan en Norteamérica, entre otras.
De hecho, China ordenó este lunes a las aerolíneas nacionales suspender a partir de las 18:00 (hora local) las operaciones comerciales de sus Boeing 737 MAX 8, aludiendo al accidente del domingo
Un total de diez líneas aéreas chinas vuelan el 737 MAX, de acuerdo a Boeing: 9 Air, Shandong Airlines, ICBC Leasing, Xiamen Airlines, Hainan Airlines, Air China, China Eastern, Shenzhen, Okay Airways y China Southern.
Indonesia también prohibió el vuelo de los 737 MAX en sus aerolíneas locales, Lion Air y Garuda, y por su parte también Cayman Airways y Ehtiopian Airlines cancelaron sus vuelos hasta concretar inspecciones.
En total 15 aerolíneas han limitado a tierra a sus aeronaves de este tipo, que suman cerca de 100 o casi un tercio del total en operaciones.
A continuación, la lista completa de las 68 aerolíneas que han recibido o están próximos a recibir sus 737 MAX, según la empresa Boeing:
AerCap
Aerolineas Argentinas
Aeromexico
Air Canada
Air China
Air Europa
Air Lease Corporation
Air Niugini
Air Peace
ALAFCO
Alaska Airlines
American Airlines
Arik Air
Aviation Capital Group
Avolon
Azerbaijan
Blue Air
BOC Aviation
CALC
CDB Aviation
China Eastern Airlines
China Southern Airlines
CIT Aerospace
Comair Limited
Copa Airlines
Corendon Airlines
Donghai Airlines
Eastern Air Lines
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Ethiopian Airlines
flydubai
Garuda Indonesia
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GOL Airlines
Hainan Airlines
ICBC Leasing
Icelandair
Jet Airways
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Korean Air
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Lion Air
Malaysia Airlines
Mauritania Airlines
Neos
Nok Air
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Oman Air
Primera Air
Qatar Airways
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Xiamen Airlines
Cuáles son las 68 aerolíneas que operan aviones Boeing 737 MAX como los que se accidentaron en Etiopía e Indonesia
Compañías en todo el mundo utilizan el moderno modelo lanzado en 2017 que ya tuvo dos trágicos incidentes.
En América Latina, hay cuatro empresas que utilizan las versiones MAX 8 y MAX 9.
Hasta el momento China e Indonesia han prohibido los vuelos del modelo de aeronave y un total de 11 empresas han tomado la misma decisión.
En América Latina el avión es utilizado por al menos cuatro líneas aéreas, de acuerdo a información oficial de las respectivas compañías.
Aerolíneas Argentinas cuenta con 5 unidades del MAX 8, Aeromexico con 6 unidades del MAX 8, la panameña Copa Airlines tiene 3 unidades del MAX 9 y la brasileña Gol Linhas Aereas mantiene 6 unidades del MAX 8 en su flota.
Mientras que en Europa Air Italy, Iceland Air y RyanAir están entre sus usuarios, en tanto America Airlines, United Airlines, Southwest Airlines y Air Canada lo operan en Norteamérica, entre otras.
De hecho, China ordenó este lunes a las aerolíneas nacionales suspender a partir de las 18:00 (hora local) las operaciones comerciales de sus Boeing 737 MAX 8, aludiendo al accidente del domingo
Un total de diez líneas aéreas chinas vuelan el 737 MAX, de acuerdo a Boeing: 9 Air, Shandong Airlines, ICBC Leasing, Xiamen Airlines, Hainan Airlines, Air China, China Eastern, Shenzhen, Okay Airways y China Southern.
Indonesia también prohibió el vuelo de los 737 MAX en sus aerolíneas locales, Lion Air y Garuda, y por su parte también Cayman Airways y Ehtiopian Airlines cancelaron sus vuelos hasta concretar inspecciones.
En total 15 aerolíneas han limitado a tierra a sus aeronaves de este tipo, que suman cerca de 100 o casi un tercio del total en operaciones.
A continuación, la lista completa de las 68 aerolíneas que han recibido o están próximos a recibir sus 737 MAX, según la empresa Boeing:
AerCap
Aerolineas Argentinas
Aeromexico
Air Canada
Air China
Air Europa
Air Lease Corporation
Air Niugini
Air Peace
ALAFCO
Alaska Airlines
American Airlines
Arik Air
Aviation Capital Group
Avolon
Azerbaijan
Blue Air
BOC Aviation
CALC
CDB Aviation
China Eastern Airlines
China Southern Airlines
CIT Aerospace
Comair Limited
Copa Airlines
Corendon Airlines
Donghai Airlines
Eastern Air Lines
Enter Air
Ethiopian Airlines
flydubai
Garuda Indonesia
GE Capital Aviation Services
GOL Airlines
Hainan Airlines
ICBC Leasing
Icelandair
Jet Airways
Jetlines
Korean Air
LOT Polish Airlines
Lion Air
Malaysia Airlines
Mauritania Airlines
Neos
Nok Air
Norwegian Air Shuttle
Okay Airways
Oman Air
Primera Air
Qatar Airways
Ruili Airlines
Ryanair
Shandong Airlines
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Southwest Airlines
SpiceJet
Sriwijaya Air
SunExpress
Travel Service
TUI Group
Turkish Airlines
United Airlines
VietJet Aviation
Virgin Australia
WestJet
Xiamen Airlines
CONFIRMATION
Bonjour ,
Votre requête concernant la question "El establecimiento que he elegido no está disponible"a bien été transmise et sera traitée dès que possible. Merci !
A très bientôt sur www.smartbox.com/fr/.
Le Service Client Smartbox
Alguien entiende francés?
Esta es la respuesta.
Creo que dicen que entienden la cuestión y están en ello.
Lo que no entiendo es si hablais de las cajas "La vida es bella" que pinta una respuesta de Smartbox???????
CONFIRMATION
Bonjour ,
Votre requête concernant la question "El establecimiento que he elegido no está disponible"a bien été transmise et sera traitée dès que possible. Merci !
A très bientôt sur www.smartbox.com/fr/.
Le Service Client Smartbox
Alguien entiende francés?
Esta es la respuesta.
Creo que dicen que entienden la cuestión y están en ello.
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You’re in good hands While on your journey, help is never out of reach. There is always a staff member on call 24/7 to handle any unforeseen situations, and we do our best to respond to emails and voicemail as soon as possible during our regular office hours. We also provide a temporary mobile phone with selected self-drive tours.
En el email de confirmación de compra que me ha mandado el CoopCulture (los gestores del Coliseo) me dan dos opciones:
"If you choose the delivery method: pick up at the ticket desk, show this form to the ticket office and pickup your tickets.
If you choose the delivery method: print@home, attached to this email you will find the tickets in pdf format, or you can download them by clicking here:"
El caso es que yo no recuerdo haber elegido ninguna opción, y al pinchar en el enlace de que me han mandado me dicen que la descarga no está disponible.
Por lo que deduzco (y espero no equivocarme) que elegí la opción de recoger los tickets en taquilla.
Para recogerlos me dicen que es suficiente con enseñar el email en un móvil de más de 3", o imprimirlo en un folio (que es lo que haré).
¿Alguien me puede confirmar si es así?
Gracias
Para la visita guiada no está disponible la opción de Print at home. Me pasó lo mismo que a ti y les pregunté. Esta fue la respuesta:
Quote::
Dear Client,
We are sorry but print at home service is not available for Undergrounds tours purchases.
You will need to show your booking confirmation or the reservation code at the ticket office of the Coliseum, inside the site, skipping the line at the ticket desk, to collect your tickets. There,
we will verify the correctness of your purchase.
We remind you that, before going to the ticket desk, you must undergo security checks. For this reason we suggest you to show up at the Colosseum at least 45 minutes before your visit is scheduled to start, in order to be on time at the meeting point with your guide.
For security reasons all visitors and their luggage shall be screened. To facilitate the security checks any object (including mobile phones) in the bags/backpacks or in the tray must be included in the X-ray.
Purchased tickets are not refundable and cannot be modified or changed.
The address is Piazza del Colosseo, reservation desk, inside the Coliseum.
Best regards,
Michele
Scuba Diving in Cuba
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Cuba is a paradise to dive, as it is located in the Caribbean and this provides many varieties of fish and corals due to the water temperatures…
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Places Prices
Coral Beach $70
Puerto Escondido $75
Bay of Pigs $120
Bacunayagua $75
Maria La Gorda $90
Habana $75
Trinidad $70
Ancon $70
Where is the best places?
Top 5 Scuba Diving Spots in Cuba
▷ Varadero
Acabamos de llegar de Indonesia y hemos hecho el tour de 3D/2N con Vinsensius. El resultado no ha sido nada bueno. Pagamos 6 millones. Una vez que recibió el dinero no le volvimos a ver el pelo. No lo recomiendo. Vimos otros barcos mucho mejor acondicionados y limpios que el nuestro y la atención por parte de Vinsensius deja mucho que desear.
Hello Vinsensius,
We finished our Komodo tour 10 days ago and you have not asked us anything about how it was. Well, I am going to give you feedback anyway and tell you my next steps about it.
We are very happy that we decided to go to Komodo because the place is really beautiful but we found your attitude, organization and quality of the service as absolutely HORRIBLE. I tell you why:
- Your only interest from us was to be paid. First with the international transfer that we had to do with a cost of 500.000 Rupis; and then because we had to pay you all the rest as soon as we arrived in the car. After we paid you, we knew NOTHING about you, we did not hear anything from you.
- The planning of the trip was changed by you and you just told me when we had already paid.
- We expected to do a trek of 3 hours in Komodo island and when we arrived the office was closed so we had to do the short one.
- We had no details about the trip, just a conversation of 2 minutes with you. Absolutely not enough.
- The staff of the boat did not speak english (UNBELIEVABLE!!!!!) so we could not ask anything about the islands or even what we were going to do each day, how long we could stay in each spot... NOTHING!!!!
- We saw ther boats during the trip and our boat was the worst by far.
- I told you about the toilet before you went away and you did nothing. We saw other boats toilets and they were clean.
- We found lots of COCKROACH and bugs in the bathroom.
- We did not have a place to stay upstairs with hammocks as other boats have.
- We finished our trip at 11 am the last day so we had to wait so long in the airport, when we could have stayed in the boat snorkeling or sunbathing.
- And the last thing is that you told us you will send a driver to drop us off in the airport. But you sent a taxi that WE HAD TO PAY!!! Another extra cost!!
The conclusion is that all you care about is your money so you try to give the cheapest service to get more money. You don't care at all about the client.
My next step, now that I can't do anything from my country, is to write my opinion about your service in several forums. I don't want that other tourist trust in you as I did and have the same bad service we received.
Gracias por el aviso!!Con los precios tan caros que cobra parece mentira lo que cuentas. Menos mal que nosotros al final no hemos contratado con él, iremos con Floresxp que no es un barco privado pero tiene muy buenas opiniones en Tripadvisor. Espero que sean más serios!
Hola, que precio te han dado si se puede saber? se me hace un pelin caro, siendo compartido, ya que a parte hay que pagar entradas, etc etc...
A nosotros nos pedía 7.500.000 para 2 personas en barco privado 2D2N (el 3er día nos dejaba por la mañana para coger el avión). Le regateamos y nos bajó a 6.500.000. Al final ya digo que no lo contratamos.
Acabamos de llegar de Indonesia y hemos hecho el tour de 3D/2N con Vinsensius. El resultado no ha sido nada bueno. Pagamos 6 millones. Una vez que recibió el dinero no le volvimos a ver el pelo. No lo recomiendo. Vimos otros barcos mucho mejor acondicionados y limpios que el nuestro y la atención por parte de Vinsensius deja mucho que desear.
Hello Vinsensius,
We finished our Komodo tour 10 days ago and you have not asked us anything about how it was. Well, I am going to give you feedback anyway and tell you my next steps about it.
We are very happy that we decided to go to Komodo because the place is really beautiful but we found your attitude, organization and quality of the service as absolutely HORRIBLE. I tell you why:
- Your only interest from us was to be paid. First with the international transfer that we had to do with a cost of 500.000 Rupis; and then because we had to pay you all the rest as soon as we arrived in the car. After we paid you, we knew NOTHING about you, we did not hear anything from you.
- The planning of the trip was changed by you and you just told me when we had already paid.
- We expected to do a trek of 3 hours in Komodo island and when we arrived the office was closed so we had to do the short one.
- We had no details about the trip, just a conversation of 2 minutes with you. Absolutely not enough.
- The staff of the boat did not speak english (UNBELIEVABLE!!!!!) so we could not ask anything about the islands or even what we were going to do each day, how long we could stay in each spot... NOTHING!!!!
- We saw ther boats during the trip and our boat was the worst by far.
- I told you about the toilet before you went away and you did nothing. We saw other boats toilets and they were clean.
- We found lots of COCKROACH and bugs in the bathroom.
- We did not have a place to stay upstairs with hammocks as other boats have.
- We finished our trip at 11 am the last day so we had to wait so long in the airport, when we could have stayed in the boat snorkeling or sunbathing.
- And the last thing is that you told us you will send a driver to drop us off in the airport. But you sent a taxi that WE HAD TO PAY!!! Another extra cost!!
The conclusion is that all you care about is your money so you try to give the cheapest service to get more money. You don't care at all about the client.
My next step, now that I can't do anything from my country, is to write my opinion about your service in several forums. I don't want that other tourist trust in you as I did and have the same bad service we received.
Gracias por el aviso!!Con los precios tan caros que cobra parece mentira lo que cuentas. Menos mal que nosotros al final no hemos contratado con él, iremos con Floresxp que no es un barco privado pero tiene muy buenas opiniones en Tripadvisor. Espero que sean más serios!
Hola, que precio te han dado si se puede saber? se me hace un pelin caro, siendo compartido, ya que a parte hay que pagar entradas, etc etc... Leer más ...
Acabamos de llegar de Indonesia y hemos hecho el tour de 3D/2N con Vinsensius. El resultado no ha sido nada bueno. Pagamos 6 millones. Una vez que recibió el dinero no le volvimos a ver el pelo. No lo recomiendo. Vimos otros barcos mucho mejor acondicionados y limpios que el nuestro y la atención por parte de Vinsensius deja mucho que desear.
Hello Vinsensius,
We finished our Komodo tour 10 days ago and you have not asked us anything about how it was. Well, I am going to give you feedback anyway and tell you my next steps about it.
We are very happy that we decided to go to Komodo because the place is really beautiful but we found your attitude, organization and quality of the service as absolutely HORRIBLE. I tell you why:
- Your only interest from us was to be paid. First with the international transfer that we had to do with a cost of 500.000 Rupis; and then because we had to pay you all the rest as soon as we arrived in the car. After we paid you, we knew NOTHING about you, we did not hear anything from you.
- The planning of the trip was changed by you and you just told me when we had already paid.
- We expected to do a trek of 3 hours in Komodo island and when we arrived the office was closed so we had to do the short one.
- We had no details about the trip, just a conversation of 2 minutes with you. Absolutely not enough.
- The staff of the boat did not speak english (UNBELIEVABLE!!!!!) so we could not ask anything about the islands or even what we were going to do each day, how long we could stay in each spot... NOTHING!!!!
- We saw ther boats during the trip and our boat was the worst by far.
- I told you about the toilet before you went away and you did nothing. We saw other boats toilets and they were clean.
- We found lots of COCKROACH and bugs in the bathroom.
- We did not have a place to stay upstairs with hammocks as other boats have.
- We finished our trip at 11 am the last day so we had to wait so long in the airport, when we could have stayed in the boat snorkeling or sunbathing.
- And the last thing is that you told us you will send a driver to drop us off in the airport. But you sent a taxi that WE HAD TO PAY!!! Another extra cost!!
The conclusion is that all you care about is your money so you try to give the cheapest service to get more money. You don't care at all about the client.
My next step, now that I can't do anything from my country, is to write my opinion about your service in several forums. I don't want that other tourist trust in you as I did and have the same bad service we received.
Gracias por el aviso!!Con los precios tan caros que cobra parece mentira lo que cuentas. Menos mal que nosotros al final no hemos contratado con él, iremos con Floresxp que no es un barco privado pero tiene muy buenas opiniones en Tripadvisor. Espero que sean más serios!
Acabamos de llegar de Indonesia y hemos hecho el tour de 3D/2N con Vinsensius. El resultado no ha sido nada bueno. Pagamos 6 millones. Una vez que recibió el dinero no le volvimos a ver el pelo. No lo recomiendo. Vimos otros barcos mucho mejor acondicionados y limpios que el nuestro y la atención por parte de Vinsensius deja mucho que desear.
Hello Vinsensius,
We finished our Komodo tour 10 days ago and you have not asked us anything about how it was. Well, I am going to give you feedback anyway and tell you my next steps about it.
We are very happy that we decided to go to Komodo because the place is really beautiful but we found your attitude, organization and quality of the service as absolutely HORRIBLE. I tell you why:
- Your only interest from us was to be paid. First with the international transfer that we had to do with a cost of 500.000 Rupis; and then because we had to pay you all the rest as soon as we arrived in the car. After we paid you, we knew NOTHING about you, we did not hear anything from you.
- The planning of the trip was changed by you and you just told me when we had already paid.
- We expected to do a trek of 3 hours in Komodo island and when we arrived the office was closed so we had to do the short one.
- We had no details about the trip, just a conversation of 2 minutes with you. Absolutely not enough.
- The staff of the boat did not speak english (UNBELIEVABLE!!!!!) so we could not ask anything about the islands or even what we were going to do each day, how long we could stay in each spot... NOTHING!!!!
- We saw ther boats during the trip and our boat was the worst by far.
- I told you about the toilet before you went away and you did nothing. We saw other boats toilets and they were clean.
- We found lots of COCKROACH and bugs in the bathroom.
- We did not have a place to stay upstairs with hammocks as other boats have.
- We finished our trip at 11 am the last day so we had to wait so long in the airport, when we could have stayed in the boat snorkeling or sunbathing.
- And the last thing is that you told us you will send a driver to drop us off in the airport. But you sent a taxi that WE HAD TO PAY!!! Another extra cost!!
The conclusion is that all you care about is your money so you try to give the cheapest service to get more money. You don't care at all about the client.
My next step, now that I can't do anything from my country, is to write my opinion about your service in several forums. I don't want that other tourist trust in you as I did and have the same bad service we received.
Ya me han contestado, aunque en su pagina pone que en invierno estan cerrados, la chica me ha dicho que les llame en diciembre
Quote::
Dear Client,
The Coliseum Underground tour is the complete and total tour of the Coliseum: it includes the undergrounds, the arena and the upper level.
At the moment, the cost of the full ticket is € 23.00, € 18,50 for the reduced ticket, including the tickets that you can use to visit also the Palatine and the Roman Forum.
Reservation is required only by phone and you have to prepay the cost of tickets by credit card Visa or Mastercard when you book.
To book, you have to call us at +39 6 39967700. The service is available from Monday to Friday from 9.00 am to 6.00 pm. Saturday from 9.00 am to 2.00 pm.
At the moment we reserve until end of December, for February you can call us in December.
Regards,
Francesca
Hola, ¿alguien me podría decir si después de las 22:00 hay buses que paren por la estación de RER Torcy para dejarnos en el hotel después de venir de disneyland? Hasta las 22:00 se que hay un bus que me dijo alfrito (El Pep25) que va desde la estación de RER Torcy a la parada "erable" que esta justo donde el hotel (2.5km de trayecto) y viceversa pero lo malo es que seguro que llegaremos más tarde y con los niños y el cansancio de todo el día en disney no nos apetecerá hacernos ese recorrido aparte de que mirándolo por google map me parece que no es un ccamino que este bien adaptado para hacerlo caminando ya que es carretera casi todo. La dirección del hotel es la siguiente:
Rue de l'Etang de la Loy - Marne-La-Vallée
St Thibault Des Vignes, 77400, Francia
Por favor cualquiera que sepa algo os estaría muy agradecido en la información ya que salimos mañana y esto me tiene un poco preocupado ya que viajamos con niños y demas. Y si no hubiera buses después de las 22:00 haber si me pudierais decir si al menos en esa parada de RER (Torcy) suelen haber taxis aunque sea para que nos acerquen al hotel. Un saludo y muchas gracias.
Hola. Podías poner tu consulta en el hilo de traslados desde París a Disney Disneyland París. Transportes y desplazamientos (Torcy está en esa línea), pero al ser una pregunta tan específica (que solo la podría contestar quien se haya alojado allí y utilizado el transporte público), creo que va a se dificil que alguien te pueda ayudar.
No encuentro ninguna alternativa a la que te comenté a partir de las 22,00 h. y no parece que la estación tenga servicio de taxi esperando habitualmente [foto google]. Tampoco encuentro una empresa de taxi que tenga web para poder contactar y preguntar, lo único que encuentro maps.google.es/ ...2&z=15 son teléfonos de un par que parecen empresas :
- BM TAXI SERVICES 77 TORCY
21 Rue du Beauregard, 77200 Torcy, Francia
+33 7 62 56 78 24
- AD Taxi Torcy
5 Place Honoré de Balzac, 77200 Torcy, Francia
+33 6 63 61 68 91
y varios teléfonos de taxistas particulares.
Creo que lo mejor será preguntar en recepción del hotel cuando llegues y, si no te pueden dar una alternativa de bus a esas horas, al menos que te pongan en contacto con una empresa de taxis a la que puedas llamar cuando vuelvas en el RER.
Hola, es la primera que escribo en el foro, os sigo desde hace bastante tiempo, estamos organizando el viaje a ITALIA para DICIEMBRE tenia el mismo problema que todos con la reserva de las entradas escribí un mensaje a coopculture.it y esta es la respuesta:
Dear Client,
We apologize for the inconvenience. We will probably restore the online service within next week.
Meanwhile you can book contacting us by phone at the following number +39 6 39967700: the service is available from Monday to Friday from 9.00 am to 6.00 pm and Saturday from 9.00 am to 2.00 pm
Best regards
Entiendo por lo que dicen en su mail que la semana que viene estará repuesto el servicio.
Un saludo